29 Oktober 2010

Anwar kini pemimpin Gay tersisih

Menurut laporan Associate Press kini ramai komuniti Gay telah diberi peluang oleh Obama untuk membantu pentadbiran Presiden Amerika tersebut, perlantikan ini sebenarnya dapat menutup mulut Al – Gore dan kumpulan LGBT di Amerika sebelum ini yang mendakwa sikap Obama yang tidak mesra dengan kumpulan gay Lesbian sebaik memperolehi tampuk kuasa di White House.

Sebelum ini Al-Gore juga dikatakan turut menempelak Obama kerana enggan masuk campur di dalam kes seksual liwat melibatkan Anwar Ibrahim.

Dikatakan lebih 150 aktivis gay telah diberi ruang oleh Obama untuk menjawat pelbagai jawatan penting di Washinton dan ini berlaku peningkatan berbanding sewaktu pemerintahan Bill Clinton.

Walaupun Obama sudah membuka pintu kepada komuniti LGBT di Amerika namun sehingga kini dikatakan Obama tetap enggan membuka pintu kepada Anwar Ibrahim.

Sementara itu seorang Ahli Dewan Perwakilan AS dari California, Chuck DeVore telah menggesa Setiausaha Negara Amerika Syarikat Hillary Clinton tidak berjumpa dengan Anwar Ibrahim apabila melakukan lawatan ke Malaysia pada minggu hadapan.

Menurut Chuck Devore Anwar merupakan pemimpin yang hipokrit dan bersikap kepura-puraan dan langsung tidak boleh dipercayai. Klik sini

Adalah jelas kini Anwar sebenarnya telah ditolak oleh pihak republican dan democrat di Amerika. Walaupun ada sokongan hanyalah datang dari kawan baik Anwar sahaja iaitu Wolfowitz dan Al Gore sendiri.

Oleh yang demikian timbul tandatanya mengapa Amerika mula menolak rayuan Anwar, adakah benar Anwar telah banyak memungkiri janji kepada Presiden Bush sebelum ini dan seorang yang tidak setia hingga satupun tak mampu ditunaikan sedangkan sudah banyak duit dilaburkan oleh badan-badan kerajaan Amerika kepada penasihat PKR tersebut.

Watak Anwar manis dihadapan kelompok islam dan berbicara lain sewaktu dihadapan bukan islam rupa-rupanya terbawa-bawa ke Amerika Syarikat. Nah kini Anwar telah menerima nasib di Amerika hanya kumpulan hak asasi dan yayasan Yahudi di eropah sahaja kini menjadi sandaran terakhir Anwar untuk menagih simpati.

4 ulasan:

Hashim berkata...

Cite gay mesti tahu jwp IQ test...cuba try


Jwpn IQ yg lepas : Tidak ada sorang pun Doktor yg kena mandi kunyit sebab stor kunyit kosong...puhhh nasib baik.

Setelah berpenat lelah mengumpul kunyit selama 2 hari tanpa berak,tiba-tiba didapati Stor kunyit kosong.

Soalan: Kemana hilangnya kunyit kunyit tersebut:

a] Dilarikan Jin lubang kunyit
b] Kunyit mengecut kembali ke Perut
c] Kunyit keluar ikut mulut.
d] bagi jwpn sendiri.....

aku pun masih fikir jwpnnya, kepada peminat lubang kunyit tolong kongsi jwp anda.

Tanpa Nama berkata...

sebelum menuduh elok la baca dulu artikel ini:
http://inijalanku.wordpress.com/2011/03/28/hadith-ifk-kisah-aisyah-ra-petunjuk-tuduhan-keatas-anwar/#more-4163

tiada yang benar selaen ALQURAN.

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN berkata...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.